Taropack 2014

Październik 6, 2014

Zakończyły się Międzynarodowe Targi Techniki Pakowania i Logistyki TAROPAK – niepowtarzalny czas biznesowych spotkań o międzynarodowym wymiarze. Liczby mówią same za siebie. Tegoroczna edycja z całą pewnością na długo pozostanie w pamięci wystawców i zwiedzających. Dlaczego? Oto trzy główne powody!

Tegoroczna edycja z całą pewnością na długo pozostanie w pamięci wystawców i zwiedzających. Dlaczego? Oto trzy główne powody!

Po pierwsze WYSTAWCY

W tym roku było ich nieco ponad 500. Swoimi ekspozycjami wypełnili pięć pawilonów wystawienniczych oraz znaczną część głównego placu na terenie zewnętrznym, stanowiąc jednocześnie największą imprezę wystawienniczą spośród całego bloku targów trwających w tym samym czasie, czyli targów Polagra Tech, Polagra Food, Polagra Gasto, Invest Hotel i Smaki Regionów. Łącznie w dniach od 27 września do 2 października na terenach Międzynarodowych Targów Poznańskich wystawiło się ponad 1 300 firm z 45 krajów świata prezentujących 450 nowości. Ponad 200 z nich przedstawili wystawcy Targów TAROPAK.

Tegorocznymi laureatami najcenniejszego trofeum MTP zostali przedstawiciele firm ECOR PRODUCT SP. Z O.O., GEKOPLAST S.A., IZIPAK SP. Z O.O., JANFRUIT SP. Z O.O., KLAR GLASS SP. Z O.O., POLPAK SP. Z O.O., PROMENS, RADPAK FABRYKA MASZYN PAKUJĄCYCH SP. Z O.O., SUDPACK POLSKA SP. Z O.O., TRANSACO GROUP SP. Z O.O. ORAZ TRILOGIQ POLAND SP. Z O.O. i WINTERWARM POLSKA SP. Z O.O.

Wynikiem zaangażowania i solidnego przygotowania się do targów były również przyznane nagrody za najatrakcyjniejsze stoisko. Wyróżnienia Acanthus Aureus przyznane zostały firmom SȔDPACK Polska, Silny&Salamon, CASSIOLI Polska, LOGIS, UTZ – GEORG UTZ, Antalis Poland.

Godnym dodania jest również kwestia profilu zwiedzających, którzy w znacznej mierze stanowili pion zarządzający międzynarodowych koncernów, sieci handlowych i prężnie rozwijających się przedsiębiorstw.

– Uśredniając opinie wystawców z całą pewnością stwierdzam, że tegoroczne Targi TAROPAK zostały przyjęte bardzo pozytywnie. Doceniono jakość zwiedzających, ich profesjonalizm oraz otwartość na podejmowanie biznesowych inicjatyw. Nie oznacza to jednak, że słowa krytyki w ogóle nie padły. Te jednak traktujemy jako motor napędowy do udoskonalania formuły wydarzenia i polepszania jej jakości.

Tegoroczne Targi TAROPAK ubarwiły wydarzenia towarzyszące skoncentrowane na wóch głównych zagadnieniach – logistyce oraz opakowalnictwie. Wielkim sukcesem zakończył się II Kongres Przemysłu Opakowań oraz I Forum Bezpieczeństwa w Magazynie. Tradycyjnie już wziąć można było udział w Sztaplar Show oraz In4Log – imprezach logistycznych. Debiutujący Salon Logistyki Odzysku oraz znane już konferencje Innowacyjne Opakowania oraz Bezpieczne Opakowanie także znalazły swoich słuchaczy, podobnie jak wystawa Art of packaging czy konferencja odpowiadająca na pytanie: Jak sprzedawać żywność zgodnie z Rozporządzeniem UE nr 1169/2011?

Zakończone właśnie czterodniowe święto branży opakowaniowej i logistycznej przechodzi do historii jako wydarzenie objawiające ogromny potencjał obu sektorów, a co najważniejsze – zauważalny przez kontrahentów z Polski i zagranicy. Kolejna edycja Międzynarodowych Targów Techniki Pakowania i Logistyki TAROPAK odbędzie się dokładnie za dwa lata. Tymczasem już dziś zaprosić można na Targi Opakowań dla Przemysłu Spożywczego PAKFOOD, które odbędą się w dniach od 21 do 24 września 2015r.


Powrót do aktualności